onsdag 18 maj 2016

Paus

Nu har jag varit sängliggande med migrän tillsammans med min välanvända spyhink i två dygn. Idag har det äntligen lättat men jag är lika slut som om jag skulle ha sprungit ett maraton.

Jag har tidigare nämnt att jag kämpar med att få ihop min vardag och få en bättre hälsa. Och ett steg är att ta bort alla måsten. Och det inkluderar bloggen för tillfället. Jag har sett på besöksstatistiken att jag har en del läsare, vilket får mig att verkligen vilja skriva bra och välskrivna texter. Men jag måste lyssna på min kropp och bara fokusera på mig själv ett tag.

Får se när nästa blogginlägg kommer. Kanske nästa vecka, kanske efter sommaren. Dock kommer jag fortsätta läsa alla härliga skrivbloggar och följa era resor med stor nyfikenhet.

Ha det gött så länge!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar