måndag 21 mars 2016

Påskresa

Saker och ting går inte riktigt som jag vill. Det har låst sig lite när det gäller nästa manus och jag funderar på att skrota hela idén och börja på nytt. Kanske man borde skriva i en helt ny genre eller nåt? Sen har jag inte varit hundra, med nästan daglig migrän och stress över bröstkorgen, som är kvarlevor som dyker upp då och då sen jag gick in i väggen 2012. Usch på alltihop.

Som tur är är det dags för lite semester. Imorgon tar jag med mig barnen och min syster för att hälsa på min pappa och hans fru i Finland över påsken. Plus att vi kommer träffa på en hel del fler släktingar också. Läsningen är nerpackad för hela familjen, ritkort för den låååånga bilresan och ljudböcker nedladdade för alla familjemedlemmar. Jag tror vi är redo efter att jag har köpt in påskmusten (kan vara lite jobbigt att få tag på på finska landsbygden).



Hade gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar