onsdag 10 februari 2016

Skrivkramp??

Jag är så nära slutet nu. Jag har gått igenom hela manuset och behöver bara skriva in de ändringar jag vill ha gjorda och skriva till fem scener jag behöver. Har skrivit två hittills men under den tredje tog det tvärstopp.

Orden kommer inte. Jag har hållit på med en enda scen under flera dagar. Och under de här dagarna har jag haft massor med tid! Som har spillts på ingenting...

Har jag fått skrivkramp under redigeringen? Nu?

Visst har jag ibland haft stopp förut, men då har det nästan uteslutande berott på att jag inte vetat vart historien är på väg. Den här gången vet jag precis vad scenen ska innehålla och dessutom är den ganska annorlunda och borde var kul att skriva.

Ähh.. Måste försöka skärpa till mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar