måndag 30 november 2015

London!

Har spenderat helgen i Englands vackra huvudstad. Åh, vilken härlig stad. Besökte bland annat Hatchard´s som är Englands äldsta bokhandel. 5 våningar av böcker, böcker, böcker. Jag hade kunnat köpa på mig hur mycket som helst. Ett hett tips till alla litteraturälskare som kan tänka sig läsa på engelska.



Såg även den teaterföreställning som har spelats under längst tid i världen, Agatha Christie´s The Mousetrap. Jag och min andra hälft kunde nästan inte sluta le efteråt eftersom den var så himla bra. Vilken stjärna hon var Agatha! Även fast jag vet vem mördaren är nu så skulle jag absolut vilja se om den.


Men nu är det tillbaka till verkligheten. Ska försöka bli klar med omskrivningen av manuset så fort som möjligt. Hoppas ni hade en bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar