onsdag 30 september 2015

Nya tag!



 Det går inte så fort som jag vill med romanen. Just nu har det varit väldigt mycket runt omkring men idag släppte en del av den bördan. Men andra ord, nu blir det nya tag. Jag har dock funderat en hel del. Ja, man har väl alltid bokens story i bakhuvudet känns det som. Vill i alla fall ändra lite detaljer i texten men jag väntar med att skriva om det som behövs tills efter att råmanuset är klart. Jag har en känsla av att fler saker kan ändra sig längs med vägen :)
Är nu uppe i 33500 ord!

Idag lyssnade jag också på säsongens första avsnitt av Författarpodden! Som jag har längtat. Jag älskar att ta del av författares tankar och tips, och i den podden finns det massor att inspireras av. Ett tips till alla aspirerande författare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar